Guerlain x Pucci: Najuzbudljivija saradnja sezone jesen/zima 2024.

Zahvaljujući modno-kozmetičkoj kolaboraciji Guerlain x Pucci, makeup za sezonu jesen/zima nikada nije izgledao bolje.

Na svetskoj modnoj sceni, italijanski modni brend Pucci zauzima posebno mesto. Svoju legendarnu reputaciju izgradio je zahvaljujući raskošnim, avangardnim printovima, koje je osmislio osnivač Emilio Pucci. Čuveni motiv Marmo, inspirisan odjasjima sunca na Mediteranu, dizajniran davne 1968. godine i dalje predstavlja veliku inspiraciju.

Paleta senki za oči Ombres G 045 Marmo Vibe

Kolekcija koja slavi boje

Umetnička direktorka brenda Pucci, Camille Micelli, Marmo dezenu sada je dala nov život udruživši se sa prestižnom francuskom kozmetičkom kućom Guerlain. Rezultat saradnje? Predivna limitirana kolekcija šminke Guerlain x Pucci, koja spektakularnom paletom boja (za koju je zaslužna Violette, kreativna direktorka za makeup brenda Guerlain) i šik detaljima donosi pravi stilski la dolce vita, odnosno, sladak život.

Limitirana makeup kolekcija Guerlain x Pucci – zajednički projekat ove dve velike kuće, pršti od energije i dopamina, a donosi pet proizvoda – pet predmeta želje za sezonu jesen/zima 2024.

Reinterpetacija čuvenog crvenog Rouge G Marmo Kiss

Šta obuhvata kolekcija Guerlain x Pucci

Novi Rouge G Marmo Kiss je reinterpretirana verzija čuvenog Guerlainovog crvenog ruža i dostupan je u dve nijanse. Prva je 45 Marmo Twist, intenzivna i upečatljiva nijansa šljive sa blagim satenskim završetkom, a druga je 510 Le Rouge Vibrant, strogo mat nijansa crvene sa glatkim baršunastim završetkom.

Ombres G 045 Marmo Vibe je paleta senki za oči dugotrajne postojanosti sa četiri smele mat nijanse: crnom, belom, crvenom i ljubičastom. Ovi intenzivni tonovi su snažna suprotnost jedni drugima i savršeni su za postizanje avangardnog izgleda. Pakovanje je neodoljivo, dizajnirano sa Puccijevim prepoznatljivim šarenim motivom u zlatnoj Guerlain ambalaži.

Bronzer Terracotta Marmo Sun dolazi u okruglom pakovanju u tri opcije nijansi. Nijansa „03“ je najprodavanija iz Guerlain asortimana. Kombinuje sjaj ružičaste, tamnosmeđe i preplanule za besprekoran, suncem okupan terakota bronzani ten.

Meteorites Swirl hajlajter je očaravajuća kombinacija pastelnih, blistavih kuglica smeštenih u okruglo pakovanje sa vanvremenskim Pucci uzorkom. Idealan za postizanje blistavog sjaja, ovaj proizvod takođe uključuje četkicu za nanošenje.

Tečni puder Parure Gold Cushion Marmo Glow sadrži Guerlain-ovu najprodavaniju nijansu „00N“. Elegantno pakovanje odražava elegantni Pucci dizajn, spajajući stil sa visokoefikasnom pokrivnom moći.

Zvezda kampanje je Natalia Vodianova

Muza kampanje je čuveni model Natalia Vodianova. Kampanja prikazuje behind the scenes kadrove tokom probe garderobe, u kojima Camille Miceli i Violette oblače i šminkaju čuvenu manekenku. Natalia nosi haljinu i maramu na kojima još jednom uživamo u čuvenom motivu ove italijanske modne kuće.

Ovaj limitirani makeup set biće dostupan od 26. avgusta na Guerlain i Pucci web stranicama i u odabranim Pucci i Guerlain prodavnicama.

Povezani članci

Make-Me-Blush-Bold-Blurring-Blush
Beauty Business

Predmet želje: YSL Beauty predstavlja rumenilo u prahu Make Me Blush Bold Blurring Blush

januarski beauty noviteti
Beauty Business

Januarski beauty noviteti: Osvežite svoju rutinu u 2025. godini

cell bioprint
Beauty Business

L’Oréal Grupa predstavlja revolucionarni uređaj koji može da predvidi potencijalne probleme s kožom pre nego što postanu vidljivi!

za žene u nauci
Beauty Business

Predstavljamo dobitnice nacionalnih priznanja ZA ŽENE U NAUCI za 2024. godinu

beauty business talks
Beauty Business

Koje teme je donela prva konferencija BEAUTY BUSINESS TALKS powered by Reviderm

NIVEA
Beauty Business

NIVEA donosi novu, unapređenu formulu za dubinsku i dugotrajnu hidrataciju kože tokom zime