Funkcionalni parfemi: Čuli ste za ove mood bustere?

Funkcionalni parfemi su trend koji konstantno beleži porast, a koji priču o mirisnim ritualima podiže na viši nivo, baš kao i Paragon, parfem koji je upravo stigao u Metropoliten parfimerije.

Od kada su prvi mirisni molekuli sleteli na našu kožu, naša opčinjenost parfemima je rasla. Bilo je tu i dosta marketinškog uticaja, ali moramo da priznamo da u parfemima ima nešto što nas posebno golica, neobjašnjivo mami, raduje, uzbuđuje i, povremeno, uznemirava. Uz nove trendove u „niche“ parfimeriju stižu „funkcionalni“ parfemi koji nastoje da dodirnu upravo to neuhvatljivo delovanje na naše emocije, slabosti, inteligenciju… Da emocije stišaju ili uzburkaju, slabosti ublaže, um intrigiraju, relaksiraju, fokusiraju… Da priču podignu na viši nivo od „feromonskih“ parfema, koji su u osnovi imali (samo) senzualno uzbuđenje. 

Funkcionalni parfemi: Trend koji intrigira

INITIO PARFUM PRIVES je francuski brend, jedan od pionira trenda funkcionalnih parfema, koji sjedinjuje nauku i prirodu, poziva se na naučna znanja (o uticaju mirisa na naše ponašanje i izbore), ali i druge duhovne ili šamanske običaje vezane za uticaj parfema na naša stanja i ponašanja. „Parfem-mantra“, kako kaže INITIO, koji pritom ostaje u kategoriji pravih parfemskih poslastica, ne odričući se estetskih i hedonističkih navika sa kojima povezujemo svoje mirisne rituale. 

“Who ruled scent ruled the hearts of men.” Citat iz knjige “Parfem” Patrika Ziskinda nije slučajno moto INITIO parfema.

Svaki od INITIO parfema može da nas uvede u svet istinski mističnih i moćnih mirisa koji oslobađaju od dogme i konvencije, uvode u uzbuđenje, izazivaju sudbinu, istražuju naše potencijale i stimulišu želju. Otvaraju nam svetove u kojima dodirujemo ono iskonsko u sebi.

INITIO pokreće novi parfemski trend, ali je snažno privržen jednom već postojećem – sastojcima iz održivih izvora i ekološkom pristupu. Poziva nas u privatni klub onih koji stalno tragaju za ispunjenjem:  hedonista, antikomformista, zavodnika, avangadista, avanturista, smelih, intuitivnih, provokativnih, slobodnih… Inicijacija za prijem u svakoj je bočici.

Bestseler brenda: PARAGON

Svojim nevidljivim silama, Paragon sa kože odlazi pravo u dušu, stimuliše um i otvara srce, vodeći nas do bolje verzije sebe. Pomaže oslobađanje od negativnih emocija i energetskih blokada. On neguje moć individualnosti,  proširuje zone čiste energije, obavija nas prirodnom harizmom. Pratilac je onih koji intimno veruju da je svet rezultat njihovih vlastitih izbora.

Mirisom dominiraju palo santo („sveto drvo”) i bela žalfija. Ove svete biljke korišćene su u ceremonijama inicijacije koje datiraju do vremena prvih šamana naroda Inka. Paragon je interpretacija šamanske magije u savremenoj mirisnoj formuli.

U njegove moći možete se uveriti u Metropoliten parfimerijama (Dorćol, Vračar i Novi Beograd).

Foto: Instagram/@initioparfumsprives

Povezani članci

oud
Parfemi

Zbog čega su OUD parfemi popularni u zimskom periodu godine?

parfema
Parfemi

#BEAUTYNEWS: Eksperti su otkrili inovativno rešenje za zaštitu parfema od UV zraka i očuvanje mirisnog potpisa

Parfemi

Šik poput Birkin tašne: Hermès predstavlja novi parfem – Barénia

mirisne note koje utiču na emocije
Parfemi

Stres, nesanica, nedostatak samopouzdanja: Kako da odaberete parfem koji će uticati na vaše emocije

rabanne million gold for her
Beauty Business

Hoće li ovo biti parfem sezone? Gigi Hadid je zaštitno lice Rabanne Million Gold For Her

Dior J’Adore
Parfemi

Rihanna je novo zaštitno lice kultnog mirisa Dior J’Adore