Bez testiranja na životinjama! Kompanija Avon dobila je Cruelty Free International odobrenje

Avon je prva globalna kozmetička kompanija koja je okončala testiranje na životinjama i započela partnerstvo sa međunarodnom organizacijom Cruelty Free International.

Ovo je veliki korak za kompaniju Avon, dobrobit životinja, ali i za nas – kao konzumente njenih proizvda. Odobrenje za čuveni Leaping Bunny program predstavlja nagradu ove kompanije za 30-godišni trud, zalaganje i posvećenost dobrobiti životinja. Leaping Bunny program globalno je prepoznatljivi zlatni standard za proizvode bez okrutnosti, sa zahtevima koji su iznad i izvan zakona koji ograničavaju testiranje na životinjama. Avon je testiranje na životinjama prekinuo još pre 30 godina, a bezbednost svojih proizvoda proverava koristeći dobro poznate naučno utemeljene alternative, kao što su kompjutersko modeliranje i in-vitro laboratorijsko testiranje. Cilj je isporučiti proizvode koji zadovoljavaju potrebe kupaca, bez ugrožavanja dobrobiti životinja, visokih standarda bezbednosti proizvoda, uz poštovanje regulatornih zahteva.

Koje linije su prve dobile Leaping Bunny odobrenje?

Mirisi, Avon Care linija i Anew linija, dok će ga svi ostali asortimani ovog brenda dobiti u roku od 12 meseci. Da bi se ovo odobrenje dobilo, ceo lanac snabdevanja Avona bio je podvrgnut rigoroznoj reviziji, kako bi se osigurala usklađenost sa strogim kriterijumima Leaping Bunnya.

Šta sve ovaj program „zahteva“?

Od 2017. godine broj brendova koji se raspituju o odobrenju zabeležio je porast od 190%, pokazujući da globalna potražnja potrošača za proizvodima bez okrutnosti utiče na to kako brendovi rade. Ovaj program je jedini standard bez okrutnosti koji zahteva da brend implementira sistem praćenja dobavljača, proveru lanca snabdevanja sve do nivoa proizvođača sastojaka, pridržavanje politike fiksnog krajnjeg datuma i prihvatanje redovnih nezavisnih revizija – kako bi se osigurala stalna usklađenost.

„Drago mi je što mogu da najavim naše partnerstvo sa kompanijom Avon. Ova saradnja prava je prekretnica za ovaj globalni brend i bilo je zadovoljstvo pomoći im da okončaju testiranje kozmetike na životinjama i proglasiti Avon mirisne proizvode, Avon Care liniju i Anew liniju zvanično odobrene u okviru programa Leaping Bunny. Radujem se našem kontinuiranom partnerstvu kako bismo odobrili čitav asortiman Avonovih proizvoda u narednih 12 meseci. Dobrodošli u porodicu Leaping Bunny!” – izjavila je Michelle Thev, Cruelty Free International CEO.

Angela Cretu, izvršna direktorica Avona, dodala je: „Kao brend sa dugogodišnjom posvećenošću da svet učini boljim za sve, ponosna sam što mogu da najavim partnerstvo Avon kompanije sa Cruelty Free International, nadovezujući se na našu tridesetogodišnju posvećenost dobrobiti životinja.

Reč-dve o organizaciji Cruelty Free International

Cruelty Free International je renomirana organizacija koja radi na stvaranju sveta u kome niko ne želi niti veruje da treba da eksperimentišemo na životinjama. Njen posvećeni tim čine stručnjaci u svojim oblastima, udružujući nagrađivane kampanje, političko lobiranje, naučnu i pravnu ekspertizu i korporativnu odgovornost. Obrazujući, izazivajući i inspirišući druge širom sveta da poštuju i štite životinje, oni istražuju i razotkrivaju realnost njihovog života u laboratorijama, podstiču donosioce odluka da naprave pozitivne promene za životinje i zagovaraju bolju nauku i život bez okrutnosti. Više informacija možete pronaći ovde.

Foto: PR

Povezani članci

kockice leda za negu kože
Nega

Kockice leda za negu kože (8 recepata)

Smart tehnologija u beauty industriji: Ovo su najbolji alati za negu lica
Nega

Smart tehnologija u beauty industriji: Ovo su najbolji alati za negu lica

baobaby
Beauty Business

Brend BAOBABY – koji su razvile četiri mame – proizvodi najslađe dečije cipelice

body tan water
Beauty Business

Show Your Dark Side! Stigao je novi nude&rude proizvod – BODY TAN WATER

beauty podkasti
Beauty Business

Beauty podkasti koje vam preporučujemo da poslušate

Lash Sensational Firework
Beauty Business

Pogledajte kako je bilo na promociji nove Maybelline New York LASH SENSATIONAL FIREWORK maskare