Kako smo se proveli na promociji viralne francuske kreme s retinolom A313

Vodimo vas na promociju kultne kreme s retinil palmitatom – A313. Da, A313 krema je ona koju mediji i beauty influenseri opisuju kao najbolje čuvanu francusku beauty tajnu. Uz muziku, druženje, smeh i ples, saznali smo zbog čega je ona viralna na društvenim mrežama – i zašto su je u svoju rutinu uvrstile čak i zvezde koje imaju svoje beauty brendove, poput Gwyneth Paltrow..

Wannabe Magazine je u saradnji sa A313 kremom priredio provod za pamćenje u The Dream Event Venue, koji je za ovu priliku bio obojen u plavo-bele tonove, uz zadivljujuće svetlosne efekte i raskošno cveće.

Gosti večeri bili su stručnjaci iz industrije nege i lepote, kao i istaknuti beauty i lifestyle influenseri. Na početku večeri, goste su pozdravile osnivačice Wannabe Magazine-a, Nina Milović i Nađa Jokanović, a zatim su se zvanicama obratile Tamara Rebić i Tea Batinić Janjuš, vlasnice firme The Skin Company, zahvaljujući kojoj je A313 krema dospela na naše tržište.

Nina Milović i Nađa Jokanović, Wannabe Magazine
Tamara Rebić i Tea Batinić Janjuš, The Skin Company

“Hvala vam što ste izdvojili vreme i došli se veseliti s nama i upoznati ovaj slavni retinol. Srbija je jedna od prvih zemalja van granica Francuske u kojoj je A313 pušten u prodaju. Zanimljiva je činjenica da je jedno vreme u Francuskoj kupovina kreme A313 bila ograničena na samo tri komada po kupcu. Mi obećavamo da ćete u Srbiji moći uvek kupovati koliko želite”, poručile su.

Zabava je nakon uvodnog obraćanja mogla da počne – slavili smo lepotu, uživanje u najkvalitetnijoj nezi kože, neopterećenost i prirodan izgled po kojem su Francuskinje najpoznatije – sve ono što predstavlja A313 krema.

Đurđa Stanišić i Jasmina Ubiparip, BeautyDesk.rs

Atmosferu je zagrejao Beogradski akustični orkestar, dok su gosti uživali u vinima Plavi perun. Bilo je to veče u kojem se lepota spajala sa umetnošću, jer su svi gosti dobili poseban dar – A313 kremu i jedinstveno NINAMILÁN Studio umetničko delo, koje je ujedno bilo i deo dekoracije na eventu.

Plesali smo uz najveće muzičke i podsetili se koliko je važno uživati u druženju i stalnom otkrivanju lepote, koja svaki dan može učiniti barem malo lepšim, baš kao A313 krema.

@beautydesk.rs

Vodimo vas na promociju čuvene, viralne kreme s retinil palmitatom – A313 @a313retinol . Da, to je ona koju su mediji i beauty influenseri opisivali kao „najbolje čuvanu tajnu francuskih apoteka“. ☺️🤫💙 Promocija je održana sinoć u prostoru The Dream Event Venue u Beton hali, a zamisao ekipe Wannabe msgazina, koja je zaslužna za organizaciju, bila je da na ovom zaista elegantnom događaju proslavimo lepotu uživanja u kvalitetnoj nezi kože, ali i u druženju, muzici i umetnosti. I da se podsetimo koliko život može biti lep! Mi smo se potrudile da na sat-dva zaboravimo na obaveze (radoholičarke) i zaista smo uživale, a nadamo se da zahvaljujući videu možete osetiti delić atmosfere.  Sada, naravno, jedva čekamo da isprobamo čuvenu kremu, o kojoj ćemo, sasvim sigurno, još pisati. #BeautyDeskBileSmo #BeautyDeskNews

♬ Oui oui oui oui – Sacha Distel

Zašto je A313 krema brzo postala viralna?

A313 krema je viralna na TikToku, jer su mnogi kreatori sadržaja bili oduševljeni njenim efikasnim dejstvom. Evo kako tačno ova krema funkcioniše.

Krema A313 ima sastojke koji pomažu koži da efikasnije apsorbuje retinoičnu kiselinu (vitamin A) u kožu. Zahvaljujući makrogolu, koji je poput magneta za vlagu, privlači vodu na površinu kože, što doprinosi zdravijem i punijem izgledu tena. Gusta konzistencija A313 kreme zadržava vlažnost kože i zaustavlja transepidermalni gubitak vode tokom noći.

Retinol, koji je ključni sastojak A313 kreme, podstiče regeneraciju ćelija kože i proizvodnju kolagena, što kao rezultat dovodi do umanjenja bora i manje opuštenosti kože. A313 krema posvetljuje kožu i sprečava hiperpigmentacije, dok deluje kao antioksidant koji neutrališe slobodne radikale. Takođe ima snažno dejstvo protiv upale i smanjuje akne, sprečavanjem mrtvih ćelija kože da začepe pore.

Krema se koristi u večernjoj rutini nege kože, a tokom korišćenja, preko dana je obavezno nositi zaštitni faktor. Ne smeju je koristiti trudnice, dojilje i deca.

Tekst i fotografije: Wannabe Magazine

Povezani članci

kompanija L'Oréal
Beauty Business

Kompanija L’Oréal je predstavila BEAUTY TECH inovacije

Wannabe Beauty & Wellness Awards 2024
Beauty Business

Wannabe Beauty & Wellness Awards 2024: Glasajte za najbolje proizvode i prijavite se za Wannabe Beauty Hub događaj

kompanija dm
Beauty Business

Dvadeset godina zajedno jedni za druge: Kompanija dm je proslavila veliki jubilej uz više od 1.000 zvanica

charlize theron
Beauty Business

Charlize Theron je, u okviru modne kuće Dior, dobila dve nove uloge!

metropoliten čulna izložba
Beauty Business

Zašto mirisi stvaraju eksploziju osećanja? Vodimo vas na METROPOLITEN ČULNU IZLOŽBU

YSL beauty
Beauty Business

YSL Beauty predstavlja BEAUTY LIGHT CLUB u tržnom centru Galerija