Nedavno smo imali priliku da pogledamo kako izgleda kolekcija Verice Rakočević za jesen-zimu, inspirisana likom i delom francuske filozofkinje Simone de Beauvoir. Kroz kolekciju je implementirano Simonino bavljenje socijalnim problemima, razmišljanje o starosti, ljubavi, jednakosti polova…
Nežne pastelne haljine, mekani kaputi i ženstveni kompleti dopunjeni su muškim kravatama, kao metafora borbe za jednakost među polovima najpoznatije francuske filozofkinje, književnice, društvene teoretičarke i feminističke aktivistkinje.

Kroz boje koje je volela – belu, plavu, žutu i crnu, kolekcija Verice Rakočević je podeljena u skladu sa etapama Simoninog života. Započinje belom i druženjem sa Zazom, razvija se kroz plavu i žutu da bi završni deo kolekcije bio u tamnim tonovima kao metafora na njeno gledanje na starost.







Kolekcijom Simon Verica Rakočević je ispratila 38 godina rada kao dizajner – čestitamo!
Biografija dizajnerke:
Verica Rakočević je 1997. godine je osnovala VR Company Iste godine je kreirala dva parfema: VR i Energy i kremu za negu lica VR 24h. 1999. godine je otvorila atelje Verica Rakočević i počela da se bavi visokom modom. Kreirala je za poznate modne kuće i održala je modne revije u Milanu, Los Anđelesu, Moskvi, Sankt Petersburgu, Atini, Solunu, Dubaiju… Više puta je učestvovala na Nedelji visoke mode u Rimu. Kroz karijeru, inspiraciju je pronalazila u harizmatičnim ličnostima, poput Čučuk Stane. Meksiko je obišla zbog Fride Kalo, a Kubu zbog Če Gevare. Nazivi nekih od poznatijih Veričinih revija su: Snovi, Više od snova, Molitva za mir, Ljubav, Čelzi, Ja tako hoću, Putevima svile, Pogled u desno, Srce Mediterana, Roma Collezioni Alta Moda, Šambala…
Tašne: VR za Mano.
Kampanjske fotografije: Petar Đorđević
Catwalk fotografije: Srdanov