Kako se Ana de Armas transformisala u Marilyn Monroe za ulogu u filmu BLONDE

Uprkos brojnim kontroverzama u vezi filma Blonde, ne možemo poreći talenat i fantastičan poduhvat tima koji je oživeo prepoznatljive look-ove Marilyn Monroe.

Od trenutka kada je Netflix predstavio prvi trejler za film Blonde, kritičari i publika ne prestaju da pričaju o tome koliko filmska zvezda Ana de Armas podseća na slavnu glumicu. 

Marilyn Monroe je imala jedinstvenu lepotu i stil. Nemoguće je rečima dočarati koliko su njena zategnuta silueta, sjajne crvene usne, blistav ten i vešto oblikovane obrve imale (i još uvek imaju) uticaj na generacije žena i ideal ženske lepote.  Novi biografski film Blonde prati život glumice od njenog problematičnog detinjstva u Los Anđelesu do tragične smrti 1962. godine, sa Anom de Armas u glavnoj ulozi. Reditelj Andrew Dominik dočarao je priču o glumičinoj traumi iz detinjstva, njenom usponu u Holivudu, te tragičnoj smrti pružajući mračan i izrazito lični pogled na slavnu Marilyn.

Film je zasnovan na istoimenom romanu Joyce Carol Oates iz 2000. godine, koji sadrži i niz izmišljanih elemenata. Međutim, ono što je u potpunosti istinski preneto jesu stajlinzi i beauty izgledi Marilyn Monroe. Tim za kosu, šminku i kostime, koji je radio na rekreiranju ikoničnih look-ova slavne glumice, sproveo je ozbiljno istraživanje kako bi usavršili njen portret.

Potraga za odgovarajućim beauty momentima

Nakon što su pročitali scenario, stručnjaci koji su činili tim za transformaciju Ane de Armas u Marilyn Monroe, danima su proučavali 36 fotografija glumice iz različitih perioda. Na osnovu njih napravili su plan kako da ožive njene najznačajnije look-ove. Naglasak su stavili na frizuru i šminku. 

Boja kose

Ikonično je jedina reč koja adekvatno opisuje platinasto plavu kosu Marilyn Monroe. Za potrebe filma glumica Ana de Armas nosila je perike svetloplave nijanse, koje odgovaraju tonu njene kože. Osim toga, kreirane su dve nijanse koje predstavljaju tamniju boju kose Norme Jeane (Marilyn Monroe iz mlađih dana).

Linija kose i obrve

Kako bi sakrili tamnu kosu Ane de Armas, bilo je neophodno izbrisati Aninu liniju kose. To je postignuto pomoću kape, koju je Ana nosila ispod plave perike. Takođe, bilo je neophodno transformisati njene obrve, budući da su prirodno guste i tamne – potpuno drugačije nego što je imala Marilyn. Šminkeri su ih istanjivali, te izbeljivali nekoliko puta tokom snimanja filma.

Tekstura kose

Prilikom odabira perika, bilo je potrebno uzeti u obzir teksturu kose Marilyn Monroe. Tim je pronašao njene fotografije, na osnovu kojih su mogli da zakključe kakva je prirodna tekstura njene kose. Ta tekstura im je poslužila kao podloga za kreiranje svih frizura u filmu. 

Usne

Internet je prepun članaka i tutorijala o tome kako postići pune crvene usne kakve je imala slavna glumica. To šminkerima, koji su radili na filmu, nimalo nije olakšalo posao – isprobali su bezbroj ruževa, da bi na kraju shvatili da im jedino odgovaraju ruževi beauty kuće Guerlain, koje je i sama Marilyn koristila.

Blistav ten

Monro je takođe bila poznata po čistoj i blistavoj koži. U svojoj svakodnevnoj rutini nege koristila je vazelin. Jedan od njenih omiljenih brendova za negu kože, Erno Laszlo, sa ekipom sa filma podelio je informaciju o tome koje je tačno proizvode iz njihove linije glumica koristila.

Prepoznatljivi mladež

Mladež na levom obrazu bio je zaštitni znak Marilyn Monroe. Šminkeri su uspeli da ga kreiraju pomoću crno-braon tečne olovke za oči brenda Make Up For Ever. 

Foto: Netflix, Instagram

Povezani članci

amalfi terasa
Kultura

La dolce vita u srcu Beograda: Otkrivamo novo mesto na Kosančićevom vencu

duet nevene i borisa
Kultura

Preslušajte duet Nevene i Borisa: Pesma koja nas poziva da preispitamo da li dovoljno cenimo ono što imamo

Claude Monet kuća
Kultura

Za sve ljubitelje impresionizma: Kuća u kojoj je živeo Claude Monet ponovo je otvorena za javnost

carrie bradshaw ne nosi lak za nokte
Kultura

Zašto Carrie Bradshaw ne nosi lak za nokte (i tek tako, to ima smisla)

drugi broj godišnjeg magazina SELFI
Kultura

Iz štampe je izašao drugi broj godišnjeg magazina SELFI, posvećenog ženskoj umetničkoj sceni 

griselda
Kultura

Kako je izgledala transformacija Sofije Vergare u Griseldu Blanco